آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

فرزند عزیزم

1393/2/1 14:08
نویسنده : مامان زری
377 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم

آن زمان که مرا پیرو از کار افتاده یافتی

اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم

اگر صحبتهایم تکراری و خسته کننده است

       صبور باش و درکم کن

یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم

برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم

وقتی بی خبر از پیشرفتهای دنیای امروز سوالاتی میکنم با تحقیر به من ننگر

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارد دستانت را به من بده همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من بر میداشتی

از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم خسته و عصبانی نشو

       یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم

کمکم کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

         فرزند دلبندم دوستت دارم

 

 

 

 

         این عکس مادر بزرگمه که خیلی دوستش داشتم چند مدت بود که مریض احوال بود و الانم یه هفته میشه که دیگه کنارمون نیست

برای شادی روحش صلواتی هدیه روح این مادر زجر کشیده و دلسوز بکنید

روحت شاد و یادت گرامی

پسندها (7)

نظرات (18)

مامان باران
1 اردیبهشت 93 14:38
سلام تسلیت میگم روحش شاد باشه اخرین غمتون باشه در ضمن روزتون مبارک عزیزم امیدوارم سایتون سالهای سال رو سر بچه هاتون باشه.
الناز
4 اردیبهشت 93 15:38
سلام دوست عزیزم خوش اومدین به لیست دوستای من...تسلیت میگم انشالله غم آخرتون باشه خانمی. ممنونم عزیزم
مامان هستی
5 اردیبهشت 93 15:54
سلام تسلیت میگم روحش شاد.... اللهم صل علی محمد و آل محمدممنونم گلم
مامان رها
6 اردیبهشت 93 20:19
مامان زری
پاسخ
. لطفتون دارید
مامان یگانه
7 اردیبهشت 93 10:37
سلام تسلیت میگم روحشون شاد باشه خداوند به شما صبر بده[پاسخ. سلام عزیزم ممنونم از لطفتون
الهام مامان امیر علی جون
7 اردیبهشت 93 17:28
سلام تسلیت میگم. روحش شاد و یادش گرامی
مامان زری
پاسخ
ممنونم از حس همدردیتون
مامان فرشته
8 اردیبهشت 93 0:47
سلام عزیزم روحش شاد.بزرگترها برکت خونه هامونن خدا همشونو حفظ کنه.سایه پدر و مادرتون همیشه بالا سرتون باشه.اللهم صل علی محمد و ال محمد...
مامان زری
پاسخ
سلام واقعا این بزرگترا برکتین از لطفتون ممنونم
مامان مهلا
8 اردیبهشت 93 17:38
تسلیت میگم خدا صبرتون بده
مامان زری
پاسخ
ممنونم خانمی
مامان دینا
9 اردیبهشت 93 9:24
سلام تسلیت میگم روحشون شاد باشه خدا صبر بده
مامان زری
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پرنیا
11 اردیبهشت 93 21:13
سلام تسلیت میگم
مامان زری
پاسخ
ممنونم خانمی خدا دختر گلتو برات حفظ کنه
مامان جونم(سوگند من)
12 اردیبهشت 93 10:44
سلام خانمی دسته گلاتون خوبن دیگه رمز دار شد دیگه بله شما هم جز دوستان من هستید رمز خصوصی برو دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم[پاسخ سلام عزیزم باعث خوشحالی منه خیلی خیلی هم ممنونم ازتون
مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 اردیبهشت 93 10:18
سلام عزیزم من قالب وب امیرمحمد را سفارش دادم آدرسش هم داخل وبلاگ خودمون هست می تونی مراجعه بکنی نوشته طراح قالب در ستون سمت راست هست حتما ببین
مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 13:50
آخه خدا رحمتشون کنه تسلیت میگم دوست عزیزم
مامان زری
پاسخ
ممنون مهدیه جان
مامان ارمیا
22 اردیبهشت 93 17:26
روحش قرين رحمت
مامان ارمیا
22 اردیبهشت 93 17:31
با اجازتون منم تو وبلاگ بذارم خيلي عالي بود اشك تو چشمام جمع شد
مامان زری
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله مریم
24 اردیبهشت 93 23:36
خدا رحمتش کنه ایشالا غم آخر باشه
مامان افسانه
28 اردیبهشت 93 17:00
سلام تسلیت میگم اتنا جونم دوست دارم گلم
مامان هستی
28 اردیبهشت 93 18:46
سلام روحش شاد عزیزم خدا رحمتش کنه