آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

روزهای مردادی ما

1393/5/20 16:51
نویسنده : مامان زری
414 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای داغ و تبدار مرداد مون هم داره به سرعت میگذره و شما کوچولوهای دوردونه ی شیرینم بزرگ و بزرگتر میشین

و اما بگم از این هفته ای که گذشت 

شروع هفته رو با قطعی کردن تصمیمم جهت از پوشک گرفتن پسرک شیطون و پرجنب و جوشم آغاز کردم که چند مدتی بود با سختی پوشکش می کردم

اصلا فکرشم نمی کردم این مرد کوچولوی مامان این مرحله از زندگیش رو مثل تمام مرحله های دیگه به این راحتی پشت سر بگذاره

البته تو این مورد آموزش های  آبجی نازش رو نباید نادیده گرفت چراکه چند مدت بود که خطاب به دادشش می گفت« دادشی من بزرگ شدم ببین میرم دستشویی ولی تو هنوز کوچولویی و تو پوشکت خراب کاری می کنی» و همینطور به دادشش تا حدود زیادی فهمونده بود که دستشویی برای چیه

آبجی خانم دستت درد نکنه یه دنیا تشکر

خدا جونم از تو هم مچکرم  به خاطر وجود این الماسهایی که به من دادای  هزار بار شکرت

آخر هفته مون هم بدون ماجرا نبود:

دختر نازگلم برای برش دادن کاغذ رنگی و یا به قول خودش درست کردن کاردستی ازم قیچی خواست منم قیچی مخصوص خودش رو دادم و برای تهیه غذاشون چند لحظه ای اتاقشون رو ترک کردم بعد از چند لحظه شنیدم که آتنابه دادشش می گه « به به چقدر خوشگل شدی مثل ماه شدی » و امیر محمد هم در تایید صحبت آبجیش بااون لحن قشنگش میگه « آره »

سریع  رفتم اتاقشون دیدم بله 

دختر همه کاره من  موهایی جلوی پیشونی امیرمحمد رو که چتری ریخته بود رو پیشونیش رو کوتاه کرده  اونم از نوع فشنش  خیلی خیلی ناجور شده بود 

باعصبانیت به آتنا گفتم چرا این کارو کردی اونم با کمال خونسردی گفت می خواستم چهره دادش فرق کنه

خلاصه از دست خودم کاری برنمیومد برای همین راهی آرایشگاه شدیم و به این شکل به قول آبجیش  چهره امیرمحمد فرق کرد 

قربون گل پسرم برم که همه جوره خوشگله

پسندها (21)

نظرات (12)

مامان افسانه
20 مرداد 93 19:17
سلام دوست عزیزم خوبی حسابی با شیطنت های جوجوهای ماهت سرگرمی ای جانم اتنا در همه چیز استعداد داره خیلی بامزه بود پسملی ما هم از بس ماه همه چیز بهش میاد خیلی خوشگل شده ابجیش حق داره موهاشو اونطوری کرده اخه خدایی اینطوری نازتره بووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دو تا فرشته ماه و عسل و گل
مامان زری
پاسخ
سلام از پیام مهربونت ممنونم آره واقعا این دوتا وروجک حسابی سرموگرم کردن هر لحظه یه کار جدید انجامدمیدن
مامان گلشن
22 مرداد 93 12:22
مامان زری
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامانی
22 مرداد 93 16:15
الهی قربون اون شیرین زبونی آتنا جونم بشم چقده ناز جواب شما رو داده در ضمن داداشی موهای فشنت مبارک.
مامان زری
پاسخ
میبیند تورو بخدا ، بچه های امروزیند دیگه باهوش و حاضرجواب
مامان مهدیه
25 مرداد 93 13:59
آفرین به آتنا جون موهای داداشی قشنگ شده اگه دوست داشتید لینکمون کنید
شادی
25 مرداد 93 15:31
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدی گلم. ماشالا به دختر همه کاره شما خوشگل بود خوشگل تر شده.
فائزه مامانه سوگند
29 مرداد 93 1:17
سلام دوستم ممنونم بابت پیام تسلیت انشالله غم نبینی گلم قربونشون برم چقدر بزرگ شدند چقدرم بلا شدند عزیزم اتلیه حس تبلیغش تو نی نی وبلاگ هست و توضیح هم تو پستم دادم ممنون میشم به سوگند رای بدید شایدی دلخوشی الکی باشه ولی بازم خوشحالم میکنه بببببببببببببببببببببببوس دسته گلهای نازتو عزیزم
ابجی سجا
30 مرداد 93 15:55
صبح یعنی مست صدای تو ظهر یعنی انتظار تو عصر یعنی دلتنگم برای تو شب یعنی یاد تو و تو یعنی تمام لحظه های من !!!
مامانی آرتینا جان***
6 شهریور 93 1:03
سلام عزیزای خاله انشالله که حالتون خوبه آتنا جان میخواستم بگم روزت مبارک انشالله همیشه لبخند رو لبت باشه.
مامان زری
پاسخ
سلام خاله جونی خیلی ماهید دوستتتون دارم
مسعود
13 شهریور 93 12:16
سلام یه سر به این ادرس بزن یه برناممه ساختم برای کودکان.
دکترناصری
18 شهریور 93 11:39
باسلام ماشالا خدا بهتون ببخشه عکسهای زیبایی در وبلاگ گذاشتین .قشنگه ومطالب جالب. من هم وبلاگ مشاوره خانواده وکودکان پزشکی دارم خوشحال میشم تشریف بیاورید ونظرخودتان را بفرمایید مطالب وبلاگ منرا بادقت مطالعه کنید هرچیزی که درمورد کودکان وارتباط زوجین باید رعایت شود است
راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 7:08
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
ĸoѕαr
22 اردیبهشت 94 10:58
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ پسر نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا