آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

وروجکهای دوست داشتنی مامان

1393/10/1 14:50
نویسنده : مامان زری
500 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام به همه ی دوستهای گلم و دوتا وروجکهای نازم

این عکسها برای آخرهای آذر ماهه که رفته بودیم مغازه بابا ازات انداختم بعضی وقتها برای عکس انداختن حسابی همکاری می کنید اما وقتهایم هست که کلی ازاتون عکس میندازم اما دریغ از یکیش که قابل چاپ کردن باشه 

این چتر خوشگلم به سفارش خودت که بابا داشت برای ماموریت تهران میرفت خریدش که خیلی دوستش داری 

     

       

                                              نازدونه های دوست داشتنی خودمید

         

    

             

امیرمحمد گلمم این چند وقته خیلی شیرین صحبت می کنی 

چند روز پیش رفته بودیم خونه ی حاجی بابا و گرم بازی بودی که دستشویی داشتی و منم بهت می گفتم بیا بریم دستشویی بعدش میای بازیتو می کنی و شما هم که مبادا چند ثانیه ای از شلوغ کاریات عقب بمونی با یه لفظ خیلی شیرینی می گفتی : نه مرسی جیش رفت قه قههخندونک

       

         

زمانی که داشتیم که این عکسها رومینداختیم آتنای خوشگلم شروع کردی به حرف زدن که :

مامان من فکر کنم به شما باید تاحالا باید مامان نمی گفتم .

اینو که گفتی  چشمهام از تعجب داشت چپ میشد متفکرمی خواستم علتشو ازات بپرسم که چرا اینجوری فکرکردی که شروع کردی به تکمیل صحبتت  گفتی :

مامان من بچه اتم دیگه . اما شما به من که نمی گی بچم بیا منو با اسمم صدا می کنی و میگی آتنا بیا خوب منم باید اسم شما رو صدا کنم باید بگم زهرا تعجب

منومیگید یه لحظه دلم به خودم خیلی سوخت که اشتباهی این مدت صدام کردی مامان دلشکسته اما ازاین که این همه ذهنت تجزیه و تحلیلش بالا ست خوشحال شدم

       

         

          

                   

           عشقولانه های خواهر و برادری

                     

                     

اینجا هم حوصله اتون سر رفته بود و دوست داشتید که بریم بیرون و چون هواسرد بود و ماشین رو هم بابا برده بود نمی تونستیم بریم جایی برای همینم به این فکر افتادم که با زدن چسب به زمین طرح خیابون درست کنم و شما هم استقبال کردید و شروع کردید به بازی 

از قدیمو ل ایام دیده بودیم دخترها بیشتر عروسک بازی می کنن و پسرها هم ماشین بازی 

اما توخونه ی ما این موضوع برعکس عمل می کنه 

آتنا بیشتر عروسکهاشو تو تختش می خوابونه و میاد ماشین بازی می کنه

و امیرمحمدم طرف دیگه نشسته بود و داشت عروسک بازی می کرد 

اینجا خیلی آروم نشستی و داری عروسک بازی می کنی 

تازه به عروسکهات شیر یا به قول خودت می میش هم میدی خندهخنده

فقط کافیه چنددقیقه از اتون غافل بشم ببینید خونه چه شکلی میشه

                 

اینجا هم رفته بودیم بیمارستان برای ملاقات سعیده خاله که نی نی خوشگلشونو که تازه به دنیا اومده بود  

                       .    

                    اینم هشتمین نوه ی دوست داشتنی خانواده ی ما,محمد حسین عزیز 

                                     قدمت خیلی خیلی مبارک عزیز خاله 

                  ​           

این لباسهای خوشگل رو هم عزیز جون (مامان بابا) که چند روزی اومده بودن خونمون و با شما رفتن بازا و این

                  لباسو خودت انتخاب کرده بودی و چه سلیقه ی خوبی داره این عروسک مامان 

                           

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان افسانه
4 دی 93 0:21
سلااااام عروسکهای نااااااااااااااز حسابی خسته نباشیییییید عکساتون مثل همیشه عالی شده دست مامانی درد نکنه خیلی باحال بود اتنا چه منطقی تجزیه کرده بود که چرا نباید بگه مامان خدایی تو چی جواب دادی؟ من بودم در مقابل همچین نقدی پرچمو میاوردم پایین وایی چقدر به امیر محمد خندیدم داره می می میدهههههه راستی امیر محمدم جیش کجا میرههه؟؟؟؟؟تو رو خدا از طرف من گازش بگیررررر اتنا خانم هم لباست هم چترت خیلی نازه دست بابایی و مامان بزرگ و بابابزرگ درد نکنه راستی همشتمین نوه خانواده سلااااااااااااااااام خوش اومدی عزیزم هزار ماشاالله الهی زیر سایه پدر مادر بزرگ بشی گلممممم
مامان زری
پاسخ
سلام مرسی افسانه جون منم شما رو با اون دنیای شکلاتت دوست دارم میبوسمتون
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:03
سلام زهرا جون خوبی دوست خوبم؟ من و ببخش هی میخوام بابت گروهی که دعوتم کردی تشکر کنم، هی نمیشهواقعا ممنونم دوستمممم ماشالله وروجکای شما هم مثل وروجکای من برعکس عمل میکنن هانا عاشق ماشین و اسلحه آریا قاشق دست میگیره به عروسک غذا میده البته امیرمحمد پیشرفته تره می می میده آتنا جونم چترت خیلی خوشگله هانا هم به بابایی سفارش داده اما هنوز نرسیده، احتمالا تابستون برسه دوست گلم ایده چسب زدن و خیابون درست کردنت عالیه خیلی خوشم اومد احتمالا ما هم همین روزا اتوبانی چهارراهی چیزی بزنیمسلام ممنون س فرشته های من که فعلا سرماخوردن شدید و درگیرم مواظب خودت و خوشگل خانوم و امیرمحمد شیرین زبون باش عزیزم راستییییی مبارکه هشتمین نوه خانواده ،انشالله خدا همه کوچولوهارو حفظ کنه
مامان فرزانه
5 دی 93 14:26
چه عکسای نازی ماشالامشون بشه یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی تا 18 دی وقت داره منتظرم مرسی
مامان زری
پاسخ
حتما دوست گلم بهتون رای میدم امیدوارم که رای تون خوب بشه