آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

امیر محمد گلم 3 سالگیت مبارک

1394/5/4 14:10
نویسنده : مامان زری
661 بازدید
اشتراک گذاری

     

پسر ناز و شیرینم 

عزیزنرینم

تولدت مبارک

 

     تولدت مبارک ای گل و گلدون من

هزار سال زنده باشی , بسته به تو جون من    

 

 

 

 

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک 

تولدت مبارک

 

 

niniweblog.comگل خندون من لمس بودنت مبارکniniweblog.com

 

 

 

  حالا نوبت رقص و شادیه 

هووووووووووووووووووووووووووووووووو ااااااااااااااااا

دست سوووووو ت هوراااااااااااا

حالا همگی باهم بخونیم 

تولدت مباااااااااااااارک 

تولدت مبارک 

 

امسال تولد گل پسری مصادف شده بود با روز عید فطر 

و منم تصمیم گرفتم که امسال خودم کیک تولدت رو درست کنم و میخواستم طرح باب اسفنجی درست کنم اما رنگ زرد فراموش کردم بخرم و از اونجایی هم که به شما قول داده بودم که میخوام امروز  کیک بپزم  برای همین با پیشنهاد آتنای گلم و با همکاری خودتون کیک صورتی درست کردم 

 

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

محبتخیلی خیلی دوستتون دارم محبت

 

پسندها (1)

نظرات (4)

همراه رایانه
4 مرداد 94 15:34
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات رایانه ای و موبایل شماره تماس از طریق تلفن ثابت :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
همراه رایانه
4 مرداد 94 18:25
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان افسانه
6 مرداد 94 0:27
سلااام فرشته کوچولوها خوبین من که اخرش متوجه نشدم تولد کی بود در هر حال تولدتون خیلی خیلی مبارک باشهههههه
مامان زری
پاسخ
سلام خیلی خیلی ممنون تولد گل پسری بود
اتی مامان
21 مرداد 94 23:30
تولد تولد تولدت مبارکانشالله 120ساله شی،شاخ شمشادخونهخداحفظت کنه عزیزم