آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

پدر که باشی....

1393/3/16 19:48
نویسنده : مامان زری
355 بازدید
اشتراک گذاری

پدر که باشی  با تمام مشقت ها و سختی های روزگار بادیدن غم فرزندت میگی: درست میشه خیالت تخت من پشتت هستم

پدر که باشی حساس می شوی به هر نگاه پرحسرت فرزندت به دنیا... تمام وجودت را محکوم اجابت آرزوهایش می کنی

پدر که باشی عصا میخواهی ولی نمی گیری و هر روز خم تر از دیروز جلوی آینه تمرین محکم بودن می کنی

پدر که باشی پیر نمی شوی ولی یک روز بی خبر تمام می شوی

پدر که باشی در کتابها جایی نداری و هیچ چیزی زیر پایت نیست ولی پدری!!!

پدر که باشی چهره ات خشن میشه ولی دلت دریایی ... آروم نمی گیری تا تکه نانی نیاوری

پدر که باشی سردت مشیه ولی کتت را سرشانه فرزندت میاندازی

 

آتنا جونم بغل باباجونش (وقتی هفت ماهش بود مسافرتمون به شمال)

                                      دختر گلم با باباشه که عید1390 بود رفته بودیم زنجان

                                              دختر گلم اینجا خانمی شده برای خودش

                                           اینجا هم امیرمحمدپنج ماهشه

امیرمحمد وقتی 20 ماهشه

نظرات (16)

مامان دینا
16 خرداد 93 20:37
چه قدر اتنا جون با کوچولویش فرق کرده کوچولویش هم مثل الانش ناز ودوست داشتنی هست بوس هم واسه اتنای گل گلاب وامیر محمد شیطون خاله
مامان زری
پاسخ
مرسییبیی خاله مهربون دختر ناز شما که خوردنیه فداشششششششش
مامان افسانه
17 خرداد 93 2:09
به افتخار همه پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر های گل و دوست داشتنی
مامان زری
پاسخ
واقعا مایه افتخارند برای همه[]
فاطمه مامان باران
17 خرداد 93 22:57
خدای من چفدر ناز بودین گلای خاله خدا حفظتون کنه هزارتا بوس خدا همه باباهای گلم حفظ کنه
مامان زری
پاسخ
مرسییییی جونم
مامان محیایی
18 خرداد 93 10:10
ویلاگ قشنگی داری ایشالا همیشه دور هم و شاد باشین
مامان زری
پاسخ
وای ممنونم چشماتون قشنگ می بینه شما هم زندگی شیرین و همراه با سلامتی داشته باشید
حانیه
18 خرداد 93 14:00
همیشه شاد و سالم در کنار هم باشید
مامان زری
پاسخ
مرسیییییییی
مامانی مهربون
18 خرداد 93 14:17
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم سر بزن و نظر بذار
مامان زری
پاسخ
سلام چشماتون قشنگ می بینه حتما حتما خانم گل
مامان مهدیه
19 خرداد 93 8:21
خدا برات نگهشون داره هم پدر مهربونشون و هم كوچولوهاي نازت رو ممنونم شما هم موفق و پایدار باشید
شقایق
19 خرداد 93 9:16
ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه و در کنار هم خوشبخت ترین باشین
مامان زری
پاسخ
ممنون تشکککککر
فاطمه مامان نازنین زهرا
22 خرداد 93 10:09
سلاااااااااام دوست خوبم. خدا گل هاتونو واستون حفظ کنه با اجازه لینکتون کردم ممنونم که به ما سر می زنید
مامان زری
پاسخ
سلام ممنون گلم دوسسستتتتون داریم
سمانه(مامان سروش)
22 خرداد 93 15:32
زنده باشن بچه های نانازتون
مامان مهلا
23 خرداد 93 10:23
سلام عزیزم لینکت کردم دوست داشتی شمام لینکم کن
مامان محمد پارسا
23 خرداد 93 16:34
به به چه عکسای خوشملی بوسسسسسسسسسس برا آتنا جون و امیر محمد عزیزم
مامان مهلا
24 خرداد 93 23:32
زری جون لینکت کردم
مامان صدف
26 خرداد 93 9:54
سلام عزیزم البته این کلاه اصلا" قابل شما رو نداره. من عید پارسال اینو واسه صدف خریده بودم. از سلسبیل (خیابون رودکی تو منطقه 10 تهران) نمیدونم شما کدوم شهری. ولی اگه تهران هستی من این کلاهو قبلا" جمهوری هم دیده بودم. من پارسال 35 تومن خریده بودم. ولی الان نمیدونم قیمتش چنده.
مامان افسانه
29 خرداد 93 0:48
قالب جدید وبلاگتون مبارک باشه پیشاپیش هم ماه مهمانی خدا ماه زیبای رمضان رو تبریک میگم
مامان زری
پاسخ
ممنون انشالله ه بتونیم کمال استفاده رو از این ماه عزیز بکنیم
منوص
2 تیر 93 21:56
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست تبریک میگم یه پیشنهادی دارم براتون یه سایت معتبر هست واسه همه مخصوصا مامانها هم پزشک انلاین داره سوالهارو جواب میده هم کلی مطالب علمی وجایزه ومسابقه داره یه سر بزن خوشت میاد ثبت نامشم خیلی راحته اینم لینکشhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos