آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

رویای شیرین

1393/4/3 0:01
نویسنده : مامان زری
333 بازدید
اشتراک گذاری

برایتان رویاهایی آرزو می کنم پرشور و تمام نشدنی

آرزو می کنم

دوست داشته باشید ، آنچه را که باید دوست بدارید

و

فراموش کنید آنچه را که باید فراموش کنید

برایتان شوق ، آرزو می کنم

برایتان آرامش ، آرزو می کنم

با تمام وجودم از خدای مهربانم می خواهم وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن می گردد ، لبهایتان در آن نزدیکی باشد و هیچ راه نجاتی نداشته باشید وقتی غرق در آرامش ، سلامتی و خوشبختی هستید

از خدا دیگر هیچ نمی خواهم 

چون شما همان رویای شیرین من هستید

 

 

 

آتنا خانم و شروع کلاس سفالگری

البته به دادشتم بد نمی گذره تو ساعتی که شما کلاس میری اونم حسابی تو محوطه کانون بازی می کنه

اینجا هم ذوق نقاش شدنت حسابی گل کرده

اینم مهندس خونمونه

سفارشم قبول می کنه

اینجا هم رفته بودیم باغ 

اینم امیرمحمد و البالوی حیاط حاجی بابا

پسندها (18)

نظرات (14)

مامان امیرعطا
4 تیر 93 8:32
سلام خداهر هردوتا را براتون حفظش کنه . وقت کردید به ما سر بزنید.
مامان زری
پاسخ
سلام مممنونم خاله جونی
مامی ترنم
4 تیر 93 16:36
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی،بازم منتظرتم خداحفظشون کنه ماهن هزار ماشاالله،انشاالله همیشه به خوشی و گشت و گذار
مامی ترنم
4 تیر 93 16:38
راستی چطور می تونم جز هوادارا باشم از داخل داشبورد وبم هم که وارد وبت شدم نشد پس من چیکار کنم
فاطمه مامان باران
5 تیر 93 2:48
سلام عزیزای من هر روز ماه تر از روز قبل میشین ماشاالله اتنا جون کلاس رفتنت مبارک غزیزم مطمئنم یه هنرمند بزرگ میشی و داداش گلت یه مهندس بزرگ مامانی همیشه به گردشو و تفریح البالو ها هم نوش جونتون هزار تا بوس واسه اتنا و امیر محمد ناز و مامان مهربونشون
مامان مهلا
5 تیر 93 15:18
چه عکسای بامزه ای
مامان عليرضا
7 تیر 93 17:27
به به چه دختر هنرمندی و چه پسر همه فن حریفی مامانی با این دوتا فرشته دیگه هیچی کم نداری.خدا برات نگهشون داره
مامان زری
پاسخ
مرسیییی با این وروجکها واقعا همه دنیا رو دارم
مامان مهدیه
7 تیر 93 23:36
به به اقا مهندس
مامان زری
پاسخ
[
مامان جونم(سوگند من)
10 تیر 93 1:52
وای خوشگلهای خاله چه عکسای چه دختری خانمی شده انتا جون هنرمند کوچولو به به البالو ها رو ببین اقا مهندس میای برای ما رو هم نگاهی بندازی زری جون رمز خصوصی
مامان زری
پاسخ
خاله جونی خیلی دوست داریم عاشق سوگند دوست داشتنیت هستیم
مامان آنیسا
10 تیر 93 10:24
ماشالا به این دو تا وروجک خوشکل به نظر میاید این آقا کوچولو خیلی شیطون باشه اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید و لینکمون کنید
مامان زری
پاسخ
به روی چشم خوشحال میشیم
مامان کیمیا
10 تیر 93 16:29
ماشالله کوچولوهای فعالی دارین.خداحفظشون کنه.از الان هنرهاشونو به نمایش دراوردن.آفرین
مامان کیمیا
10 تیر 93 16:31
عزیزم اگه دوستدارین تبادل لینک
مامان زری
پاسخ
حتما گلم حتما
مامان کیمیا
10 تیر 93 16:33
ماشالله کوچولوهای فعالی دارین.خداحفظشون کنه از الان هنرهاشونو به نمایش در آوردن
مامان زری
پاسخ
ممنون [
مامانی
21 تیر 93 20:19
سلام هزار ماشالله چه کوچولوهایی دارین انشالله همیشه سالم و سلامت باشن من و دخترم با اافتخار لینکتون کردیم.😅😮☺😍😘💝💜💕
مامان زری
پاسخ
سلام مرسسسسسسسییییییی
مامان هانا و آریا
23 تیر 93 14:24
عزیزممممم کوچولوهای ماهت ببوس