آتناآتنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آتنا و داداش گلش

شروع زیبای پاییزی

1393/7/16 16:57
نویسنده : مامان زری
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازدونه های گلم 

مهرماه قشنگمونم از راه رسید و منم تصمیم گرفتم که آتنای نازم رو راهی مهدکودک کنم البته خودتم خیلی اصرار داشتی که به مهد بری  از طرفی هم هردوتون خیلی شلوغ کار و غیرقابل کنترل شدید و از همه بدتر سرهر چیزی باهم کلنجار میرید و دعواتون می گیره منم سعی می کنم تو دعواها و بازیهای شما ها مداخله نکنم اما وقتهایی پیش میاد که به ضرب و شتم پیش میرید و منم باید مداخله کنم و بعد از چند لحظه ی کوتاه دوباره باهم صمیمی میشید و میرید بازی می کنید و اما ناگفته هم نمونه که این دادشتم خیلی زبل شده و بیشتر آتیشها زیز سره اونه و اما چندتای عکس از آتنا ی گلم

روز اول ورودت به مهد خودمم تا ساعت پایان مهد موندم کنارت و امیرمحمد هم خیلی از محیط مهد خوشش اومده بود و حسابی بازی می کرد

امروز هم یه روز خیلی قشنگ برای شما بود چون امروز روز کودک هستش به خاطر این روز قشنگ مهد برنامه ی شادی برای بچه ها در نظر گرفته بود و از اونجایی که منم با مدیرمهدتون دوست هستم از مدیرخوبتون خواستم که امروز تو جشنتون منم به اتفاق امیرمحمد شرکت داشته باشم  

مینی بوسهایی رو تزیین کرده بون و شماها سوار شدید و حسابی داخل شهر خیابان گردی کردید و از پنجرها به همه دست تکون میدادید و بوس میفرستادید

بعدشم بردنتون کانون فکری و پرورشی و یه برنامه ی شاد براتون اجرا کردن 

خلاصه که خیلی خوش گذروندیدو شادی کردید 

 

 

روزتون مبارک خوشگلای من خیلی خیلی دوستون دارم 

و اما چندتای عکس از روزهای اول مهر تا الان

 

بعد از اینکه از آتنا عکس انداختم امیرمحمد گیر داده بودد که حتما باید از اونم که روسری سرش کرده عکس بندازم  هرچی بهش گفتم که شما با کلاه عکس بنداز قبول نمیکرد و اینم امیرمحمد که روسری سرش کرده

دقیقا هم زستهای خواهرش رو انجام می داد خیلی جالب بود کلی هم من و آبجیش به کاراش خندیدیم

 

ت

دختر گلم با پسرخاله ی مهربونش یزدادجون که اینجا عروسی عمه ی یزداد هستش

اینم رستا خانم دوست داشتنی که دخترخاله ی آتناست

اینجا هم رفته بودیم خونه ی خاله سمانه که امیرمحمد یاد بچه گی هاش افتاده 

 

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان هانا و آریا
17 مهر 93 3:43
روزتون مبارکککککک آتنا جون چه عروسی شدی واسه خودت عزیزم چه مهد کودک خوبی گردش بامینی بوی تو شهرحتما بچه ها کلی خوش گذروندن روزهای پاییزیتون بهااااری
مامان زری
پاسخ
ممنونم از این همه لطف شما
دنیا
17 مهر 93 12:12
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکس جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم.
اتی مامان
17 مهر 93 20:15
ماشالله به آتنای نازو خوشگلوای امیرمحمدجون دخترمیشدخوشگل میشدهاایشالله مدرسه رفتنتون
مامان ماریا
20 مهر 93 20:31
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
مامان زری
پاسخ
سلام حتما با کمال میل
مامان افسانه
22 مهر 93 19:54
سلام دخملی ماه خوبی عزیزم مهد رفتنت مبارک خیلی مهد قشنگ و خوشگلی داری چقدر فرشته های نازی اون جا هستن مطمنم خیلی بهت خوش میگذره عسلممممممم چقدر ناز شدی تو لباس عروس الهی عروس بشی عزیییییزم امیر محمد گلمم خیلی ماه توی روسری خیلی ناز شدیااااا بووووووووووووووووووووووس برای دو تا گل خوشگل
مامان زری
پاسخ
سلام خاله گل و مهربون با اون دختر دوست داشتنی و خوردنیت که عاشقشم ممنونم از پیام مهربونتون
مامی فاطمه
25 مهر 93 10:47
سلام مامان عزیز خدا فرزندان دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مدل های بافتنی
5 آبان 93 22:26
آموزش انواع بافت های بچه گانه و بزرگسال مدل های بافت کودک هر روز با مدل های جدیدتر . با ما همراه باشید
دنیا
17 آبان 93 15:06
سلام عزیزم. یادش بخیر یه وقتایی بهمون سر میزدین.یادش بخیر...
اتی مامان
22 آبان 93 12:24
تولد تولد تولدت مبارک خوشگل خالهچه جشن قشنگیایشالله همیشه زنده باشی عزیزم
مامان زری
پاسخ
مرسی مرسی من خیلی خیلی دوستتون دارم